Post Reply

overlijdens datum op stamboom ontbreken

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
1946willy
male
Posts: 4
Entry mode: Graphic
Browsing: Graphic
View their family tree
Hoe kan ik de overlijdensdatums toevoegen om de stamboom
Mvgn,
Willy Dendooven
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10960
U heeft geen stamboom op Geneanet, en kunt zelf geen data aanvullen in stambomen van andere gebruikers.

U kunt eventueel contact opnemen met de andere gebruiker(s).
1946willy
male
Posts: 4
Entry mode: Graphic
Browsing: Graphic
View their family tree
ik heb vandaag stamboom DENDOOVEN - 't VAGEVUUR ZUIENKERKE , aangemaakt. Bij het invullen van de vakjes krijg ik alleen de geboorte datum vermeld. Ik sta openbaar.
Mvgn,
Willy
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10960
U kunt boven in het invoerveld een persoon op overleden instellen, en vervolgens de overlijdensdatum invoeren.

Ik raad u aan om om u aan de privacywet te houden, en de stamboom op 'Privé' in te stellen.
1946willy
male
Posts: 4
Entry mode: Graphic
Browsing: Graphic
View their family tree
Inderdaad ik krijg alleen de overlijdens datum. Ik wil graag 1916 - 1983 , in mijn raampjes zetten . Hoe lukt dat ?
Mvgn,
Willy
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10960
Kunt u uw vraag duidelijker stellen : welke raampjes op welk scherm ?
1946willy
male
Posts: 4
Entry mode: Graphic
Browsing: Graphic
View their family tree
ik bedoel de vakjes met de naam met daar onder geboorte- en sterfdatum. Nu lukt mij ofwel alleen een geboorte dat, of een overlijdens dat, en niet de beide naast elkaar.
Mvgn,
Willy
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10960
U dient beide datums in te voeren via het invoerscherm voor de data van de personen, dan komt het vanzelf goed.
Op het profiel van de persoon even klikken op 'Bewerken' in de menubalk, vervolgens kiezen voor 'Persoon bewerken', de datums invoeren, en onderin het scherm op 'Bevestigen' klikken.
Post Reply

Return to “Geneanet : technische vragen”