Post Reply

Foutmelding: Aldfaer is geen geldige Win32-toepassing


buckdanny
buckdanny
Posts: 55
Entry mode: Text
Browsing: Text
View their family tree
Foutmelding: Alfdaer.exe is geen geldige Win32-toepassing


c:\Aldfaer\Aldfaer.exe is geen geldige Win32-toepassing

Dit is de foutmelding die ik krijg bij het opstarten van Aldfaer (dat anders minstens een keer of twee wordt opgestart per dag zonder problemen).
Nu krijg ik deze foutmelding, niettegenstaande er bij mijn weten niets aan mijn configuratie is gewijzigd.

Ik gebruik Windows 7 Home Premium 64-bits.

Iemand enig idee wat hier de oorzaak kan van zijn... en.... belangrijker nog... hoe ik dit kan verhelpen!

Met dank bij voorbaat aan iedere bereidwillige helper!

Eddy Beernaert
buckdanny
buckdanny
Posts: 55
Entry mode: Text
Browsing: Text
View their family tree
Ik herinnerde mij ineens dat ik recent een proefversie had geïnstalleerd van 'Emisoft Anti-Malware' (meegeleverd op een DVD bij Clickx-magazine of PC-magazine - welke van de twee weet ik nu niet exact meer).
Ik ben in dit programma eens gaan neuzen en onder de tab 'Bewaking' (voorlaatste icoon links) vond ik Aldfaer bij de programma's die ALTIJD moesten GEBLOKKEERD worden.
Hoe dat daar gekomen is weet ik niet, in elk geval had ik die software daar al een 14-tal dagen staan en pas vandaag kreeg ik deze foutmelding (Aldfaer.exe is geen geldige Win32-toepassing).
Misschien interessant om dit topic hier even te laten staan voor het geval nog anderen hetzelfde moesten voorhebben! Vooral gezien deze software bij het laatste nummer van het tijdschrift stak (dit van maart 2013 dus).

Met vriendelijke groeten,
Eddy Beernaert  :-[
odettefranssen
odettefranssen
Posts: 1426
Entry mode: Text
Browsing: Text
View their family tree
Interessant! Dankjewel  :D
Post Reply

Return to “Aldfaer”