Post Reply

stam Verslegers , Canada


hdreezen
female
Posts: 1
Dank zij uw programma heb ik een tak van de familie Verslegers ontdekt die in 1843 naar Canada zijn geëmigreerd, vele namen zijn alleen aangeduid met kruisjes of stippen; is het mogelijk om deze helemaal aan te vullen en eventueel ook foto's of geschiedenis te vinden van deze familie.
Het gaat hier om de nazaten van Henricus Verslegers en Hoogsteyns Maria Agnes, in 1843 met zeven kinderen naar Canada vertrokken, nog een kind geboren in Ontario. en staat onder de site van "Verslegers , Canada". Zij zijn daar ondertussen uitgegroeid tot een grote familie van om en bij de 500 leden en raken aan mij via mijn moeder Maria Christina Dreezen - Verslegers.
Hoe moet ik dit aanpakken?
Alvast met veel dank ,ik kijk er naar uit
De beste groetjes van
Lena Dreezen - xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx .be
greetjepittery
greetjepittery
Moderator
Posts: 2598
Entry mode: Graphic
Browsing: Graphic
View their family tree
Dat namen alleen aangeduid zijn met kruisjes of stippen betekent dat deze omwille van de privacy verborgen werden gezet;
een instelling bij Geneanet om recente(re) personen (incl. recentere overledenen) niet zo maar te publiceren.

Wat je wel kan doen is de personen, met gegevens over de familie Verslegers op GNN, contacteren (via hun contactlbad)
en vragen of ze jou welbepaalde info en eventueel foto's kunnen doorsturen.
Het spreekt vanzelf dat je op jouw beurt omzichtig moet omspringen met data die onderhevig zijn aan de privacy,
die dus niet openbaar zet als betrokkenen dat niet willen.

mvg, Greta

[e-mailadres verwijderd ter voorkoming van spam. Gelieve geen e-mailadressen te plaatsen in berichten op het forum.
Forumvolgers kunnen je bereiken door te klikken op uw naam, links naast dit bericht]
Post Reply

Return to “Andere landen”