Post Reply

Gast

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
jeangabriel1
jeangabriel1
Posts: 3
Entry mode: Text
Browsing: Text
View their family tree

Gast

Post by jeangabriel1 »

Geachte, graag wil ik voor een kortr periode een familielid toegang geven tot het volledige bestand van mijn gegevens op Geneanet.
Dit in verband met zijn voorstel om de ingebrachte gegevens op te slaan in eventueel Aldfaer. Hoe en waar moet ik zijn identiteit en code inbreben om hem te verlenen tot de volledige toegang. Dank en achting. Herma Derave - jeangabriel1
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10960

Re: Gast

Post by wimdeckers »

U kunt wellicht beter zelf even een gedcom uit Geneanet exporteren, en die aan hem doorsturen. Dan heeft hij geen toegang nodig tot Uw bestand.
Om een gedcom te exporteren klikt U op 'Stamboom' in de menubalk en vervolgens op 'Gedcom importeren/exporteren'. Daarna klikken op 'Opslaan', en 'Stamboom online' aanklikken. Als U vervolgens op 'Download' klikt, dan wordt er een gedcom geschreven naar de map 'Downloads' op Uw computer. Van daaruit kunt U die aan Uw familielid sturen.
Post Reply

Return to “Geneanet : technische vragen”