Post Reply

Problemen bij invoeren van personen en/of data ! Lees hier !

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10963
U heeft dan ook nog niet eerder gereageerd. Ik zal Uw account melden bij de technici.
preunis
preunis
Posts: 37
Entry mode: Graphic
Browsing: Graphic
View their family tree
Dag Wim,

Ik blijf ook problemen ondervinden; bijv. veranderen van huwelijksdata:bij het klikken op het "sleuteltje" gebeurt er niets...

Thnx,

Peter
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10963
Graag even de naam bij wie dat het geval is. Dan kunnen de technici gerichter zoeken, want ze hebben allerlei toevoegingen en wijzigingen geprobeerd, maar er gaat niets fout.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10963
theomundi wrote: 07 December 2018, 11:24 De problemen over het invoeren van ouders en/of kinderen, dan wel getuigen bij huwelijk etc. blijven bestaan. Er komt steeds een foutmelding.
Graag even de naam bij wie dat het geval is. Dan kunnen de technici gerichter zoeken, want ze hebben allerlei toevoegingen en wijzigingen geprobeerd, maar er gaat niets fout.
theomundi
theomundi
Posts: 4
Entry mode: Text
Browsing: Text
View their family tree
Bij Jan Beumer, echtgenoot van Fredrika Vlaswinkel wil de namen van zijn ouders invoeren. Dat zijn Hendrik Beumer en Derkje van Duuren. Ik krijg dan een foutmelding.

De naam Petrus Zaad moet gewijzigd worden in Petrus Zaat . Ook dan krijg ik een foutmelding.

In het gezin Johannes Cornelis de Swart/ Catharina Peters moet ik het kind Catharina Maria de Swart ( geb. 19-5-1853 overl. 30-4-1855) tussenvoegen. Ook dan krijg ik een foutmelding.

Succes.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10963
Bedankt.
Ik heb het doorgegeven aan de technici, en hoop U zo spoedig mogelijk iets te kunnen laten weten.
stana
male
Posts: 6
Entry mode: Text
Browsing: Text
View their family tree
Geachte

Ik ondervind sedert gisteren ook problemen bij invoer ouders.Krijg hierop dezelfde Fout melding.Dit is o.a. het geval bij :

-Petrus Van Riel ( gehuwd met Theresia Luyckx )- ouders :Joannes Van Riel en Anna Clara Driesen
- Anna Maria Laurijssen ( gehuwd met Franciscus Knaepkens ) - Ouders : Gabriel Laurijssen en Catharina Sebrechts
-Joannes Franciscus Ten Grootenhuysen ( gehuwd met Joanna Huybrechts ) - Ouders : Franciscus Ten Grootenhuysen en Anna Catharina Braspenning.

Kan u dit voor mij ook even nagaan en mij iets laten weten a.u.b.

Vriendelijke groeten

Aerts Constant ( stana)
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10963
Bedankt voor de namen, maar graag even ook wat U daar verder wilde doen. Als U ouders of kinderen aan hen wilde koppelen, dan graag de namen van die personen, of even opgeven of de namen van die te koppelen personen de zelfde zijn als andere personen in Uw stamboom.
stana
male
Posts: 6
Entry mode: Text
Browsing: Text
View their family tree
Ik probeer de vermelde ouders in te voeren met alle verdere gegevens van geboorte huwelijk en overlijden.Ik vond die gegevens bij andere gebruikers via het merkteken bij "overeenkomsten" bij de persoonsfiche.Mogelijk komen de vermelde personen ook elders voor in mijn stamboom maar niet met volledig dezelfde schrijfwijze . Ik vond bvb. een Peter Van Riel gehuwd met onbekende vrouw maar tijdsgewijs kloppen deze gegevens niet met vermelde Petrus Van Riel.Heb overige vermeldingen ook nagezien in mijn bestaande gegevens maar zonder resultaat dus vermoed ik dat het om nieuwe personen gaat.

Vriendelijke groeten

Aerts Constant
thijs2
male
Posts: 1
Entry mode: Text
Browsing: Text
View their family tree
Hallo,

Ik ondervind ook problemen bij het "toevoegen van ouders". Zodra ik de gegevens heb ingevuld en wil toevoegen krijg ik een "fout" melding. Hoe komt dat?

Het gaat voornamelijk bij het toevoegen van de ouders.
* Jacob Dekker gehuwd met Cornelia de Reus.
* Jellis van Dam gehuwd met Maartje de Reus

Met vriendelijke groet,
Thijs de Reus
theotijssen
theotijssen
Posts: 2
Entry mode: Graphic
Browsing: Graphic
View their family tree
Beste Wim
Het is vandaag zondag de 9e en het probleem doet zich nog steeds voor bij het openen van en nieuwe tak en het gebruik van het standaard formulier hiervoor; na validatie krijg je een fout-melding.
groeten Theo Tijssen.
fhuet1
fhuet1
Posts: 5
Entry mode: Text
Browsing: Text
View their family tree
Hallo,
probeer al 2 dagen om en partner toe te voegen aan een persoon, maar krijg steeds de melding: "fout". Heb het al bij verschillende personen geprobeerd, mar krijg bij allen dezelfde melding.
Vriendelijke groeten, Frieda Huet
usiena
usiena
Posts: 3
Entry mode: Text
Browsing: Text
View their family tree
Ook ik heb dezelfde problemen en krijg "fout" in beeld als ik iemand wil toevoegen.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10963
Alle gebruikers bedankt voor de info over wanneer de fout zich voordoet. Inmiddels hebben de technici duidelijkheid over het probleem.
De fout doet zich (voornamelijk) voor bij de invoer van namen als die namen ook al voor komen in de stamboom, en slechts op de Nederlands/Vlaamse site.

Er kan nu gericht gewerkt worden aan de oplossing, en verwacht wordt dat het vóór de middag nog hersteld zal zijn.

Uiteraard zijn Uw berichten daarover weer welkom..
rampelberg
male
Posts: 18
Entry mode: Text
Browsing: Text
View their family tree
Bij mij deed het probleem zich enkel voor met de Nederlandstalige interface. Met een andere taal (zoals Frans) ging alles normaal. Mijn probleem (een bug in de Nederlandstalige versie) werd ondertussen in orde gebracht
Post Reply

Return to “Geneanet : technische vragen”