Post Reply

Geneagraves: nieuw project/kerkhof onvindbaar

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
leovandijck
male
Posts: 2
Entry mode: Graphic
Browsing: Graphic
View their family tree
Ik heb een nieuw project toegevoegd en in totaal 41 foto's van grafmonumenten geüpload, getiteld "Heppeneert", omdat de app geen bestaand kerkhof kon vinden in de buurt.
Na uploaden is van project noch foto's enig spoor te vinden online.
Anderzijds blijkt er wel een bestaand project "Sint-Gertrudiskerk, Heppeneert" te zijn. Maar beide zijn blijkbaar niet te koppelen.
Vraag 1: moet ik een tijdje wachten na het uploaden van mijn gegevens/foto's voor deze zichtbaar zijn? En worden ze dan beschikbaar vanuit mijn account?
Vraag 2: kunnen die twee projecten, die duidelijk over dezelfde loacetie gaan, gekoppeld worden?
Met dank
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10960
Wanneer vond de upload plaats ?
leovandijck
male
Posts: 2
Entry mode: Graphic
Browsing: Graphic
View their family tree
Ik was duidelijk niet geduldig genoeg: upload was rond 15.00 uur en ca. anderhalf uur later kreeg ik bericht dat de foto's beschikbaar waren. Voortaan zal ik dus geduldiger zijn.
Of ik beide afzonderlijke projecten die betrekking hebben op zelfde locatie kan koppelen, moet ik nog uitzoeken.
Alleszins fijn dat er op dit forum zo alert wordt gereageerd, is elders vaak niet het geval.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10960
U zult de locaties zelf niet kunnen koppelen, dus ik zal de technici vragen daar zorg voor te dragen.
alblasserdam
alblasserdam
Posts: 18
Entry mode: Graphic
Browsing: Graphic
View their family tree
Goedemorgen,

Mijn neef ligt begraven in Nieuwegein en deze begraafplaats staat nog
niet op deze site.

Ik wil daar een foto plaatsen.

Het gaat om algemene begraafplaats Noordeveld adres Structuurbaan 5
3439MA Nieuwegein. Coordinaten als ik het goed heb- 52.0417 - 5.10169
Groet
Jos
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10960
Als U de foto via de site importeert, dan kunt U tijdens de invoer klikken op 'Begraafplaats niet in de lijst ?' om de naam van de begraafplaats en de locatie in te voeren.
alblasserdam
alblasserdam
Posts: 18
Entry mode: Graphic
Browsing: Graphic
View their family tree
Bedankt, Nu staat de begraafplaats erbij, gisteren niet gezien.
Groet
Jos
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10960
Het is soms even zoeken ;-) !
Post Reply

Return to “Geneanet : technische vragen”