Post Reply

Tijdelijk uitschrijven

Niet voor technische vragen en vragen over de werking van het programma.
hrobinson
female
Posts: 1
Ik ga binnenkort verhuizen en krijg een ander (nog niet bekend) e-mailadres. Ik wil mij tijdelijk laten uitschrijven tot ongeveer het eind van het jaar. Als het nieuwe huis klaar is, wil ik weer meldingen ontvangen. Ik kan nergens een link vinden waarmee ik de meldingen tijdelijk kan stopzetten.
Helen Robinson
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10830
Ik heb van uw bericht een nieuw onderwerp gemaakt, voor een betere leesbaarheid van het forum.

Het is geen probleem om berichten voorlopig naar een oud, wellicht binnenkort ongebruikt, e-mailadres te sturen. Het is ook niet zo dat met een tijdelijk schorsing de berichten ook geschorst worden, dus berichten die u in de tussentijd zou hebben gekregen, krijgt u niet alsnog op uw nieuwe e-mailadres, zodra u dat instelt.

U kunt het e-mailadres zelf eenvoudig wijzigen. Daarvoor na inloggen klikken op de naam van uw account rechts bovenin het scherm, en dan kiezen voor 'Profiel'. Daar kunt u de wijziging invoeren en bevestigen.

Wilt u toch meldingen en berichten tijdelijk stopzetten, dan kiest u daar voor de optie 'Nieuwsbrieven'. Onder de verschillende tabs kunt u dan een en ander instellen.
Unregistered user (willyraaijmake)
avatar

Account stopzetten

Post by willyraaijmake »

Hallo,

Hoe kan ik mijn account laten verwijderen?

Met vriendelijke groet
Willy Raaijmakers
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10830
U kunt uw account zelf verwijderen door na inloggen te klikken op de naam van uw account rechts bovenin het scherm. Dan kiezen voor 'Profiel', en vervolgens links onderin het volgende scherm klikken op 'Account verwijderen'.
Er mag op dat moment dat stamboom in uw account aanwezig zijn, en het mag ook geen Premiumaccount zijn.
herruit
male
Posts: 1

kosten abonnement

Post by herruit »

Hoe gaat dat met het abonnement. Op de site staat dat het maandelijks euro euro 9,95 kost en jaarlijks wordt gefactureerd. Als ik bv per 1 september lid wil worden, wanneer, hoeveel wordt er dan gefactureerd.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10830
Op Geneanet kunt u geheel gratis uw stamboom invoeren, andere data zoeken, met andere gebruikers in contact komen, en nog veel meer. Geheel gratis !!
Wilt u meer selectievere zoekopties, en nog wat extra's, dan kunt u een Premium afsluiten voor slechts € 50,-- per jaar.

Geneanet heeft geen maandabonnementen, en zou daar al zeker niet dat soort hoge bedragen voor gaan rekenen.
Post Reply

Return to “Vragen over accounts en Premium”