Post Reply

Verlenging of vernieuwing Premium

Niet voor technische vragen en vragen over de werking van het programma.
drharo
drharo
Posts: 1
Entry mode: Graphic
Browsing: Text
View their family tree
Geachte,

Graag wil ik terug een Premium-abonnement aanvragen.

Kunnen betalingen per Bancontact gebeuren ?

Beleefde groeten.

Harry ROEKELOOS
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10830
Een 3-maandelijkse Premium met automatische verlenging kunt u om bancaire redenen alleen afsluiten middels een creditcard.

Een Premium voor 1 of 2 jaar zonder automatische verlenging kunt u tevens afsluiten middels iDeal/Bancontact, Paypal, of een normale bankoverschrijving. Na de keuzes komen de verdere data vanzelf in beeld.
majobo
male
Posts: 1
Entry mode: Graphic
Browsing: Graphic
View their family tree
Ik wil Graag een Premium abonnement hebben ,maar ik heb geen credit card !!! Wat moet ik doen om toch dat abonnement te verkrijgen. ???
Groetjes majobo
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10830
Zie bericht boven uw bericht...
goudevrielink
male
Posts: 3
Entry mode: Graphic
Browsing: Graphic
View their family tree
Beste Mensen van Geneanet,
Gezien ik vooral tijdens wintermaanden alleen maar stamboomonderzoek wil verrichten, wil ik echter zeggen, dat ik alleen maar van drie-maanden abonnement bij Geanet gebruik wil maken. U wilt mijn abonnement graag laten verlengen. Ik moet u wel echter zeggen, dat niet nodig is abonnement per 13 april opnieuw te laten verlengen. Bovendien heb ik geen toestemming aan u verleend voor periodieke incasso.
Natuurlijk kom ik in januari 2022 weer terug! Dat is echte winterliefhebberij.
Dat maakt u wel in ieder geval wel duidelijk, dat ik tijdens lente, zomer en herfst buitenmens ben.
Graag tot uw bevestiging s.v.p.
Vriendelijke groeten
Drs. Ing. G.P.J.M. Oude Vrielink

[private data verwijderd ter voorkoming van misbruik]
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10830
U heeft wel degelijk toestemming gegeven tot automatische incasso van uw creditcard. U sloot een Premium af voor 3 maanden met automatische verlenging en verzuimde daarna de verlenging te beëindigen.
Dat kan héél simpel via de zelfde optie als waar u de Premium afsloot : https://nl.geneanet.org/privilege/history

Ik raad u derhalve aan om daar nu in de blauwe balk de verlenging te beëindigen, zodat er in juli niet wederom automatisch wordt verlengd.

Gelieve verder geen private data, zoals adresgegevens, in uw openbare berichten op het forum te plaatsen. Die zijn immers niet nodig, maar nodigen onverlaten wel uit om u via een andere weg te benaderen met minder vriendelijke bedoelingen.
goudevrielink
male
Posts: 3
Entry mode: Graphic
Browsing: Graphic
View their family tree
Beste Mensen,
Van harte bedankt voor uw bericht.
Veiligheidshalve heb ik abonnement direct opgezegd, maar ik heb op 13 febr. alleen maar gebruik van drie maanden abonnement gemaakt.
Zou u s.v.p. vriendelijk zijn om mijn mogelijke toestemming voor verlenging naar mij laten mailen.
Voor alle beleefdheid heb ik ter uwer informatie contact met mijn Bank gehad. En deze bank geeft mij advies over mogelijkheden.
Graag tot uw bewijs, betreffende mijn toestemming voor verlenging.
En wel graag uiterlijk heden om 13.00 uur.
In afwachting van uw reactie teken ik met vriendelijke groeten
Drs. Ing. G.P.J.M. Oude Vrielink
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10830
Onder de keuze 'Abonnement - maanden' staat duidelijk 'Automatische verlenging (kan op elk moemnt gestopt worden)'.
Na voor die optie te hebben gekozen, volgt er een scherm waarop staat vermeld dat elke 3 maanden het bedrag voor de automatische verlenging wordt afgeschreven van uw creditcard, en nogmaals dat u deze automatische verlenging op elk moment kunt beëindigen.
Voordat u de betaling kunt bevestigen, dient u ook aan te vinken : 'Ik nam kennis van de algemene verkoopvoorwaarde en aanvaard deze zonder voorbehoud'. Het kan handig zijn om deze dan ook eerst te lezen voordat u op 'Bevestigen' klikt, en dus een overeenkomst aangaat voor een Premium voor 3 maanden met automatische verlenging, waarbij de 3-maandelijkse bedragen worden afgeschreven van uw creditcard.

Ik mag aannemen dat een en ander u nu duidelijk is (?).
goudevrielink
male
Posts: 3
Entry mode: Graphic
Browsing: Graphic
View their family tree
Beste Mensen,
Ik begrijp uw hele beleefdheid goed, wat uw duidelijke uitleg betreft.
Dat moet ik wel verlenging tot 13 juli accepteren, maar wel per 13 juli as. opgezegd, dus niet meer van verlenging toepassing.
Duidelijk wel of niet.?
vriendelijke groeten

Drs. Ing. G.P.J.M. Oude Vrielink
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10830
Als u in de blauwe balk van dit scherm koos voor het beëindigen van de automatische verlenging, dan is die op dat moment ook beëindigd : https://nl.geneanet.org/privilege/history

Want zo simpel werkt het, en daar kunt u dan eventueel begin volgend jaar, indien gewenst, ook weer een Premium afsluiten.
Post Reply

Return to “Vragen over accounts en Premium”