Post Reply

Na lange ziekte niet meer in te loggen

Niet voor technische vragen en vragen over de werking van het programma.
Unregistered user (Fgerrits)
avatar

Na lange ziekte niet meer in te loggen

Post by Fgerrits »

Beste geneanet,

Ik probeer op mijn account in te loggen, maar tot op heden geen succes, zowel gebruikersnaam onbekend als emailadres niet meer aanwezig.
Hoe kan ik wel weer op mijn account inloggen ?

MvG Fred Gerrits
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10830
Heeft u een naam van de account of het oude e-mailadres waaraan die gekoppeld zou staan ?

Ik vind namelijk op Geneanet geen account op uw naam.
fgerrits1
fgerrits1
Posts: 3
Entry mode: Graphic
Browsing: Graphic
View their family tree
mijn gebruikersnaam : fgerrits
emailadres : [email protected]

Volgens de site is de gebruikersnaam al in gebruik.

[e-mailadres aangepast]
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10830
De account fgerrits bestaat niet (meer) op Geneanet, en ook aan het door u doorgegeven e-mailadres is geen account gekoppeld.

Als het systeem aangeeft dat de accountnaam al in gebruik is, maar de account bestaat niet meer, dan werd de account in het verleden al eens verwijderd. Het is daarna ook niet mogelijk om een nieuwe account met die zelfde naam te openen.

Geneanet verwijdert overigens nimmer zelf accounts.
fgerrits1
fgerrits1
Posts: 3
Entry mode: Graphic
Browsing: Graphic
View their family tree
Dan denk ik dat de hacker mijn account dus heeft verwijderd, want kan me niet voorstellen dat ik dat zelf heb gedaan..
Helaas dus, bedankt voor de info.

MvG Fred
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10830
Is uw computer dan gehackt geweest ?

Dan moet het al een bekende van u zijn geweest, die u om een of andere reden dwars zou willen zitten, want met het hacken van een Geneanetaccount valt geen financieel gewin te behalen, en er zijn dan ook nog nimmer meldingen over gehackte accounts ontvangen.
fgerrits1
fgerrits1
Posts: 3
Entry mode: Graphic
Browsing: Graphic
View their family tree
Nee computer niet, je kan via je emailadres controleren of je wachtwoord is gelekt, en dat is bij mij zo geweest, en je hebt van die kiddies die dan allerlei websites proberen of ze erin kunnen komen.

95% ervan had ik al gewijzigd alleen bij deze website dus niet.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Posts: 10830
Dan was uw computer dus wel gehackt !
Want die meldingen kunt u alleen krijgen als u automatisch inlogt op sites met behulp van uw e-mailadres en de zogenaamde handige automatische inlogfunctie van uw browser. Als u die nog steeds gebruikt, dan die leegmaken, en nieuwe wachtwoorden op al de door u gebruikte sites instellen. Want juist zo'n zogenaamd handige inlogfunctie is ook erg handig voor hackers.

Maar dan nog geloof ik niet dat die 'kiddies' zouden overgaan tot het verwijderen van uw account. Ze zouden er eerder vervelende onzinnige dingen in kunnen gaan zetten.

Maar goed, u heeft dus geen account meer met de naam fgerrits, dat is in ieder geval duidelijk.
Post Reply

Return to “Vragen over accounts en Premium”